Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 2. oktober 2011

Ny dagbok framside og 1. oktober

Trekk pusten dypt, for her kommer det en ny dagbok :)
Vi er nå kommet til oktober og  jeg har startet på en dagbok til :)
Slik ble framsida denne gang.


Chipboardfigurer og bokstaver - diverse merker/rester
Magic mesh
Symaskin og prøvedukke - QK
Metalltape
Svart, bronze og blå maling.
Pregeverktøy og syl.
Bind it all maskin

Dagboksiden for 1. oktober ble slik :)


Mønsterark - Marianne Design
Litt rester.
Blomst - Storyteller
Blader - Nellie Snellen dies, stanset ut i kartong fra rub-ons pakken.
Bil - QK
Tall - Fiskars
Stempel - NSS

Ha en flott søndag :)

10 kommentarer:

Siv Anne sa...

Her var du igang igjen med en ny måned.
Like imponert.
Kjempestilig fremside, gleder meg til å prøve å putte ting under tapen. Det skal jeg prøve neste gang, det er jo så tøft.

Gunn`s Kort sa...

så FLOTT som den framsiden er og nok en super dagbokside:) Morsom den forrige siden med istiningen også:)
Klem Gunn

Eva Helen sa...

Super STILIG!

Har endelig fått tak i metall teip selv og tenkte meg å prøve,men hvor får jeg tak i verktøyet man trenger til det?

Klem Fra Eva Helen

Ellinore sa...

Den fremsida ble bare så lekker....Klem.

Gry-Heidi sa...

Denne var skikkelig stilig og tøff !!

Klem :)

Angelica sa...

Wow, så läcker!!! Älskar metalltape. Och vilken fin dagbokssida!
Men vilket jobb!!

Ha det bra!

Anne sa...

Knallkul forside, sååå stilig den teknikken. Herlig albumide i dag også, jeg er så imponert over at du har vært så flink og holdt på hver dag. Snart har du hele året! :p

Aquarell sa...

Kjempeflott, både forside og dagbokside. :)

Knerten sa...

Så råtøff forside, Bodil, denne likte jeg :-)

Berit sa...

WOW!! Så tøfft! Nå må jeg snart gå til innkjøp av aluminiumstape;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails