Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

mandag 17. oktober 2011

dagbok 16. oktober

Ny side i dagboken. 
Vi fortsetter med maling av stua og nå er ca 1/3 av den ferdigmalt.


Mønsterark - Cosmo Cricket
Maskeringstape
Tag, binders og charms.
Stjerner i kartong - CC
Tall og bøtte - QK
Gullstjerner

Får vel finne meg litt mat og kaffe før jeg går igang med ny malingsøkt :)
Jan er på jobb, så jeg må klare meg selv i dag :)
Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

Siv Anne sa...

Herlig dagbokside, likte at du har med maskeringstape.
Ser ut som mye jobb men så deilig når dere er ferdige. Blir godt å feire jul da.

Connie sa...

Nydelig side.
så deilig med ny malt stua da.

Ha en fin uke.
Klem:)

Heidi sa...

Lykke til videre med malingen! Likte også godt innslaget av maskeringstape på siden din :)

Anne Bente sa...

Nydelig side Bodil

klemmm

Lill S. sa...

Åååååh så fin denne siden ble, tøfft med maskeringstapen og så gøy at du har matchet jakken til Jan med mønsterark :)
Klem Lill

Knerten sa...

Så deilig med alt som er gjort; tenker det blir bra når dere blir ferdig :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails