Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 6. august 2011

dagbok 5.august

Det ble sen nattscrap på meg etter at vi kom hjem fra Røros i går kveld og 
slik ble da dagboksiden min for i går :)


Mønsterark - Nille
Hvit kartong
"metall"-ramme - Nille
Tall og klamme - Sassafras Lass
Gullfarget bling - Nille
Chipboardstjerne kledd med tape 
Tape - 7gypsies
Hjørner - ukjent

Ha en flott lørdag alle sammen :)

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så koseligt ni verkar ha det! En flott dagboksside som vanligt!
God helg!

Lenas kort sa...

Så mange flotte dagbok sider du har laget i sommer :-) Har vert på ferie i 4 uker, så jeg henger litt etter i denne blog verdenen :-)Deilig å endelig å kommet seg på nett igjen :-) Ha en flott helg :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails