Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 26. august 2011

dagbok 25.august

I går gikk vi  en liten tur i det fine høstværet.
Tok med kameraet og tok noen bilder. Ikke så mye høstfarger ennå, men geiteramsen har fått fin rødfarge, mens bjørka er mer brun enn gul. Den gamle slipesteinen til min onkel har fått nytt stativ så jeg :) Miffa er en trofast turkammerat. Tytingen trenger nok en uke til før den kan plukkes.
Stemel på bakgrunnen - La Blanche
Bølgepapp  og kartongrester.
Big shot pro dies
bokstaver og tall - QK
Blonde - Kuttut
Stickers og bling - Nille
Distress ink vintage photo
Hvit penn

Ha en flott dag :)

5 kommentarer:

Knerten sa...

Kjempekoselig dagbokside med flotte bilder, Bodil. Høstvær ER vakkert !
Ha en fin helg.

bestevenn sa...

Så flotte sider du har laget siden jeg var innom sist, ikke mange dager siden, men mye har jo skjedd hos deg! Herlige sider alle sammen med flotte hverdager.

Heidi sa...

Har scrollet ned og sett de siste sidene dine. Du holder ut - imponerende! Og de er så innholdsrike og forskjellige. Det blir litt av et minne du får.

Connie sa...

Nok en fin side.
Nydelige bilder.
Klem Connie

lissy-hanne sa...

Det er fantastisk det du har lavet, jeg kikker hver dag for at se hvad du har lavet, den bog bliver dejlig at have i fremtiden.
kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails