Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 14. januar 2014

Dagbok 12. og 13. januar

I dag kommer det to nye sider i dagboken min :)
Denne boka blir litt tykkere enn jeg hadde tenkt....hihihi....
så jeg får vel sette på en strikk eller et bånd rundt tror jeg :)
Kanskje jeg må si litt om bildene, det har jeg glemt på noen av de forrige sidene jeg la ut.
Søndag var den kaldeste dagen hittil i vinter, jeg fortsatte å sy på teppet jeg holder på med og tente lysene i englespillet som jeg helt hadde glemt i jula :)
Mandag fikk jeg ryddet vekk det meste av julepynten og juleserviset :)




I dag er det bare -10 grader her, heldigvis.
Nå skal jeg se om jeg får ryddet litt, juletrepynt og juletreet må vel også taes vekk :)
Ha en fin dag ♥

mandag 13. januar 2014

LO - hatt over hatt

Nå har jeg tent opp i vedovnene for ute er det nå -30,5 grader.
Blir til at jeg scrapper litt i dette været og her kommer en LO jeg skal ha i julealbummet mitt.
 Førjulsbesøk og mitt nye brettspill måtte vi spille da :)
Deltar med den hos Thats Just so Cute - she's so cute 40- gul og 3 dies (punch)


Mønsterark og papirpynt -Panduro
Litt kartongrester i forskjellige farger.
Kantpunch - MS
Hatter (2 forskjellige) - Sizzix dies
Alfabet - QK dies
Distress ink
Blonde - Panduro
Bånd
Bling stjerner - Kort&Godt
3D stickers er en pakkelapp
Diverse blomster og blad

Nå skal jeg se om jeg får pakket ned litt julepynt. Synes juledagene går så fort.
Ha en fin dag ♥

søndag 12. januar 2014

Dagbok 10. og 11. januar

Huttetu så kaldt det er i dag, - 25.6 her nå. Kaldeste dagen hittil i vinter. 
Godt vi har nok med ved og kan holde varmen inne :)

Nå har jeg fått tatt noen bilder og her kommer det to sider til i dagboken min :)
En ny dies og stempel kjøpt på salg kom i posten og Jan har satt opp gipsplate på veggen ved brannmuren/sotluka.



Ha en riktig fin Søndag alle sammen :)

lørdag 11. januar 2014

LO - 3. søndag i advent

En ny LO til julealbumet mitt :)
Jan har bestandig vært flink til å hjelpe til med å lage middag.
  Det fortjener vel en egen side/LO :)


Mønsterark og papirpynt - Panduro
Blonde - Marianne design
Hjerte og stjerner har jeg fått i en adventsgave.
Bokstaver - Nille
Bestikk- Kort&Godt (?)
Fisk charms
Distress ink frayed burlap
Kantpunch - Fiskars

Ha en riktig fin Lørdag :)

fredag 10. januar 2014

dagbok 8. og 9. januar

Her kommer det to nye sider i dagboka mi :)
Det er skikkelig gøy å lage disse dagboksidene.
På bildene en premie som kom i posten og jeg holder på å sy krabbeteppe til Iris ♥



Ha en fin dag ♥

torsdag 9. januar 2014

LO - noen som sa middag ?

Miffa må være med der vi er og vil også være ved middagsbordet så hun er sikker på å få litt oppmerksomhet. Det blir bilder til LOer av slikt :)


Mønsterark og papirpynt - Panduro
Kartongrest
Blonde
Pompom-bånd - Marianne design
Stickers - Paper House
Bokstaver - Nille

Ha en riktig fin dag :)

onsdag 8. januar 2014

Dagbok 6. og 7. Januar

Føler jeg har vært i litt dvale når det gjelder scrappinga i den senere tid, men nå får jeg trå til litt. Har jo så mange bilder jeg skulle ha scrappet album til. Håper å få tid til litt mer av det i dette året.

To nye sider i dagboka er ferdig og her kommer de :)
Må si jeg lo godt av denne reklamen i avisa, men skjønte jo at det var riktig da jeg leste resten av annonsen :)  og Jan fikk pakke i posten, han vant i en adventskalender hos Canal Digital.




Ha en riktig fin dag alle sammen :)

tirsdag 7. januar 2014

LO -svinegod ribbe

Jeg holder på å scrappe bilder fra advent og jul. Det blir et julealbum i år også.
 Dette bildet er fra 1.søndag i Advent og vi hadde ribbe til middag. 
For oss som bare er to, ble dette middag i hele fire dager :)


Papirer og papirpynt - Panduro
Tag
Blonde - Marianne design
Stjerner
Halvperler 
Bånd
Bestikk-charms - Kort&Godt (?)
Svart og sølv glitterpenn
Binders

Ha en riktig fin dag :)

mandag 6. januar 2014

dagbok 2.,3.,4. og 5. Januar og topp 3

Det har vært noen hektiske dager i forbindelse med min 50-årsdag, men det har vært koselig og en flott feiring ble det. God mat og drikke, kaffe og kaker, sene nattetimer og lite med søvn :)
Kost meg masse og fått mange fine gaver og minner å ta vare på.
Tusen takk for alle gratulasjoner jeg har fått ♥

Nå har jeg fått ferdig dagboksidene for de fire siste dagene + en ekstra side.






Skriver ikke materialliste på dagbøkene, så er det noe du lurer på er det bare å spørre :)

------------

Jeg ble Topp 3 hos Storyteller #6


med denne juleboksen :)


Ha en riktig fin dag alle sammen :)

fredag 3. januar 2014

DT Creativicas blogg - Julemarked på Røros

Her kommer årets første bidrag for Creativica blogg
Et nytt år med mange spennende oppgaver skal det bli.
I Januar skal vi bruke fargeglade papirer fra Maja design, sammen med hvitt og temaet er bryt mønsteret.
Her ble det sommerpapirer på en vinter-juleLO.


Hvit Bazzill
Mønsterark - Maja Design sommartider
Blonder og bånd
hvite blomster - YouDo
Brads - YouDo
Stickersbokstaver - Papirdesign
Stickers - BoBunny
Rekker med halvperler - Landstoken

fra egne ting
Kantpunch - Martha stewart
Snøstjerner punch og preger - Nellie Snellen

-------

I dag fyller jeg 50 år, det er jo helt tullete.......:)
Blir litt god middag i dag og litt forberedelser til i morgen for da skal det feires med familie og venner, tjo hei........og riktig god helg :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails