I dag kommer det to nye sider i dagboken min :)
Denne boka blir litt tykkere enn jeg hadde tenkt....hihihi....
så jeg får vel sette på en strikk eller et bånd rundt tror jeg :)
Kanskje jeg må si litt om bildene, det har jeg glemt på noen av de forrige sidene jeg la ut.
Søndag var den kaldeste dagen hittil i vinter, jeg fortsatte å sy på teppet jeg holder på med og tente lysene i englespillet som jeg helt hadde glemt i jula :)
Mandag fikk jeg ryddet vekk det meste av julepynten og juleserviset :)
I dag er det bare -10 grader her, heldigvis.
Nå skal jeg se om jeg får ryddet litt, juletrepynt og juletreet må vel også taes vekk :)
Ha en fin dag ♥





















