Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 7. januar 2014

LO -svinegod ribbe

Jeg holder på å scrappe bilder fra advent og jul. Det blir et julealbum i år også.
 Dette bildet er fra 1.søndag i Advent og vi hadde ribbe til middag. 
For oss som bare er to, ble dette middag i hele fire dager :)


Papirer og papirpynt - Panduro
Tag
Blonde - Marianne design
Stjerner
Halvperler 
Bånd
Bestikk-charms - Kort&Godt (?)
Svart og sølv glitterpenn
Binders

Ha en riktig fin dag :)

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Uhm det lyder godt nok lækkert, det er også en af mine livretter, men ligesom jer er vi også kun 2 nu, og jeg har det altså også med at lave mad til maaaaaaaaaaaaaaange dage af gangen. Ved ikke hvorfor det er så svært at lære at lave rigtig små portioner igen, men det er det bare især sovs he he he.
Men sikken et herligt LO, du har lavet her, det ser også bare sååå skønt udog herlige farver, du har valgt også, lige mine favoritter he he he. Jeg elsker bare blå og grønne nuancer. Há en rigtig god dag derude.

Gitte sa...

Herligt Lo.

Aquarell sa...

Kjempefin LO, fargevalget var så flott. :-)

Anne-Eddie sa...

Flott LO, med en svingod tittel !
Klem fra Anne-Eddie ;)

Bettina L. sa...

Dette var en herlig LO Bodil. Liker fargesammensetningen, lagene og detaljene med konglegrener og hjerte. Bli gjerne med på min candy her. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails