Jeg fortsetter med å scrappe bilder fra julen som jeg skal ha i et eget julealbum.
Her er en LO fra Lille Julaften. Det ble bare Jan og jeg denne gang som skulle holde liv i tradisjonen med risengrynsgrøt og spekemat denne dagen. De som skulle være her med oss kunne ikke komme, for de var jo på fødeavdelinga :) Ikke like lett å holde liv i tradisjonen da, men vi hadde det fint vi og Miffa var som alltid nysgjerrig på maten vår :)
Deltar hos:
Scraphaugen Februar - Jula varer helt til Påske
Bazzill
Mønsterark - Storyteller
Distress ink
Kant og hjørne punch - Martha Stewart
Stickersbokstaver - Nille
Filthjerte
Metallstjerne
Blomst
Bånd
Perleswirl - Prima
Bling - Nille
Ha en riktig fin dag alle sammen :)


















