Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 1. desember 2021

Pakkelapper , Adventskalendere og Umulius

I går satte jeg meg ned og lagde noen pakkelapper. 
Noen av dem ble med rampenissen og skal på barnebarnas julegaver.


Deltar hos:
Scrapp og skravl - Desember - nisseluer
Hobbygarasjen - Desember - pakkelapper

--------

I år har jeg kjøpt meg to Adventskalendere og i dagens luker var det stempel fra Marianne design og tekstpynt fra Studio light.



-------

Umulius er kommet tilbake og i dag har han ordnet en fin Adventskalender til Jan.


2 kommentarer:

Hege sa...

Så søte pakkelapper.
Ble i godt humør av å se disse :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Scratch sa...

Så stilige pakkelapper!

Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails