Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 11. september 2020

LO julebakst

Det dukket opp et bilde som ble tatt da jeg og ungene holdt på å bake til jul, Desember 1987.
Dette måtte jo bare scrappes så jeg får det inn i julealbumet mitt.


Hvit og grønn kartong
Mønsterark - Papirdesign
Doily  og gren dies - Papirdesign
Julestjerner - Papirdesign
Bling - Papirdesign
Button - Papirdesign
Alfabet dies - QK
Blonde - Papirdesign

Deltar hos:

FB
Scrapp og skravl - doily og blonde

4 kommentarer:

Renate sa...

Så koselig denne layouten var! Nå gleder jeg med enda mer til jul :)
Takk for at du deltar hos Papirdesign.
DT Renate

Cathrine Sandvik sa...

Lekker LO! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.

Hege sa...

Så koselig juleLO.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Nydelig jule-LO.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails