Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 26. juni 2019

DT-PLiN Juni i farger del 1

I dag blogger jeg med dette hos Project Life i Norge.

Jeg er med på Elisabeth sin utfording med å ta bilder hver dag i Juni. Alle dagene har hver sin farge og da er om gjøre å ta bilde av noe som har dagens farge. Jeg fant ut at dette måtte scrappes i PL-lommer og det har jeg nå startet med. Deler dette i to for det er ikke mulig å få med alt nå. Synes dette var en god idè som jeg har lyst til å gjøre flere ganger, med andre tema.





Jeg har brukt lommer i str 6x8,5", hvit bazzil til rammene som er stanset ut med en die fra WeR og bokstaver/tall stanset ut med Quicutz -dies i restekartong i forskjellige farger. Kortene er enkelt pyntet med enameldots i forskjellige farger.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails