Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 1. januar 2018

PL 25. - 31. Desember 2017

Jeg starter det nye året med å avslutte PL-dagboken min for 2017.
I et helt år har jeg lagd/skrevet minst ett kort hver eneste dag i til denne dagboka og tatt mange bilder.
Det har vært gøy, det har vært litt vanskelig og det har til tider vært slik at jeg har lurt på om dette var noe jeg ville fortsette med. Men jeg gav ikke opp og nå er jeg i mål.


Skal jeg fortsette med dagbok i år?
Ja jeg skal det men det blir nok len itt enklere variant. Jeg har jo PL-kort i lange baner og de må jeg jo bruke. Jeg kommer ikke til å legge den ut her i bloggen i år.

Godt Nyttår

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År till dej också! Jag har älskat att följa din dagbok och tror jag faktiskt ska försöka göra som du gjort 2017. För PL-kort det har man ju, ja... DOCK ska jag göra mitt år i A4, något som jag aldrig provat!

Ser fram emot att följa dej ännu ett år, stor KRAM! <3.
//Kada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails