Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 27. oktober 2017

4 Julekort, en premie og litt nytt til scrappingen

Jeg har lagd 4 Julekort til, også disse er liftet etter et kort i en liftutfordring. Synes det er litt greit å lage flere samtidig, særlig når jeg står litt fast på idèer selv. Likevel prøver jeg å variere litt på de så de ikke blir helt like.
















 Hvit kartong og farget papir
Mønsterark - Panduro
Motiv kopiert fra et gammelt julesanghefte
Stempler - KaBoks og Kreativ Hobby
Bånd - Søstrene Greene
Dies -  Sizzix og Marianne design
Punch - Martha Stewart
Bling - Nille, Staz
Halvperler - Nille
Stjerner - Kort&Godt

----------

Fikk en premie fra Project Life i Norge i dag :)


Litt nytt til scrappingen, som jeg hadde bestilt på Bikuben, kom også i dag :)


Og jeg var innom Amneus for litt påfyll av bling og halvperler i ettermiddag :) 


God helg :) 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails