Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 11. juli 2017

Minialbum

Nå nærmer det seg ferie og jeg har lagd et lite album som jeg skal ha med på tur. Her har jeg tenkt å notere litt fra turen, skrive handleliste/ønskeliste og andre ting. For det blir litt scrappeshopping  når jeg skal innom både Bikuben og Hobbykunst. Gleder meg til det 😍
Det var artig å lage et minialbum igjen. Jeg manglet slike små ringer til å sette det sammen med men fant ut at jeg kunne bruke bånd i stedet. Albumet er ca 9x15 cm.














Hvit kartong
Mønsterark - K&Company
Distress ink
Dies - Spellbinders og Quickutz
Bånd
Perler
Klistremerker
Blomst
Blad - Storyteller
Hallo die - KaBoks
Bling - Papirdesign

Deltar hos:
Kort o Mania #179 - alt er lov
Hjerteboden #Juli - alt er lov

Ha en fin dag 😊

2 kommentarer:

Guri sa...

Lekker og sommerlig :)

Veronique sa...

Kjempe lekkert kort :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Veronique

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails