Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 13. desember 2016

Karusell

For en god stund siden kjøpte jeg et brett til å snurre rundt og dette hadde jeg planer om å lage en karusell til skrivebordet mitt med. Lurte litt på om jeg skulle bruke hermetikkbokser eller doruller til dette, men fant ut at jeg ville ha litt større rom og utnytte hele brettet uten for mange små hull. Lagde først to sirkler i kartong. Den ytterste i to lag. Limte dette til en rund pappskive. Delte opp med vegger i to lag kartong. Mønsterarket lot jeg gå litt under kanten på bunnen. Så limte jeg dette fast til brettet. Noen blomster, brads, blonde og krokelisser så var jeg ferdig 😉




 Kanskje klarer jeg å holde litt mer orden på skrivepulten min nå 😊

12 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

Den var nydeleg.
Klem

Anita sa...

Kul! ��

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydelig og så kreativt udført

Ha en dejlig dag, klem

Swissie sa...

Så lurt, og så nydelig!
Klem, Liv

Lisbet sa...

Du er bare så RÅ! Hvorfor betale dyrt for Tim Holtz sitt når en kan lage ett så mye finere selv.
Dette var bare så utrolig flott.Og så praktisk:-)

Unknown sa...

Kjempefin!!��

Unknown sa...

Kjempefin!!��

Anne-Eddie sa...

Knallfin! Du er så kreativ..!! ;) klem

Guri sa...

Så kreativt og stilig!!

Maryann Laursen sa...

Hold da helt op, hvor er den bare blevet flot Bodil. Super flot og godt lavet

Arnhilds Kreative hender sa...

Denne var kjempestilig.

Ann Kristin sa...

Så stilig! flott ide og veldig lekker å ha på skrivepulten da :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails