Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 20. desember 2015

8+5 "like" julekort - 20 Desember

Disse 8 julekortene hadde jeg lagd til noen DT-venner i Card and Scrap.
 Alle er de nå forhåpentligvis kommet fram ;)
 Jeg hadde 5 slike kort til men de ble solgt til en barndomsvenninne før jeg fikk tatt bilde av de.
Alle kortene ble "like" men jeg hadde variert med mønsterarkene på de slik at alle likevel ikke ble helt like.









Innsiden og baksiden ble slik på alle kortene.
Bare med samme mønsterark som på hvert kort.



Ny luke i Adventskalenderen er åpnet i dag :)



Da ønsker jeg alle en fin 4. Søndag i Advent.

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflotte julekort! Det er fint å variere bare litt. Klem fra Anne

Irene sa...

1000 takk for besøk i bloggen. Ja, det blir et julekort-ras der nå. Blir et blogge-skippertak for å vise julekortene jeg har laget - nå før jul. Jeg har scrappet mer eller mindre jevnt utover høsten, men ikke hatt overskudd til bloggen.

Så flotte kort - selv om det er samme oppsett så er de ulike og lekre alle sammen. Lekkert dekorert på innsida også.

Gitte sa...

Wow skønne kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails