Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 18. juli 2015

Massevis av nytt til scrappingen :)

Her har vi begynt med ferie og vi har nå kommet hjem fra en kort tur sørover :)
Jeg har spart et helt år for å kunne handle scrappesaker på Bikuben og jeg må si meg veldig godt fornøyd med det jeg har fått med meg hjem :) Vi har vært i Lørenskog og Strømmen og en liten svipptur i Grinder men der ble det ingen handling :)
Har nå fått tatt bilder av alt. Jeg måtte sette sammen flere bilder for ellers hadde det blitt veldig mange bilder her ;)  Jeg har også handlet litt på Hobbykunst Lørenskog, Nille, Søstrene Greene, Panduro, Kremmerhuset og Clas Ohlson.

 Bikuben
Bazzill = 50 stk hvit, 2 stk lys grønn, 6 stk lys rosa og 6 stk lys blå.

Bikuben

Bikuben

Bikuben øverst til venstre, resten Clas Ohlson

De to øverste Panduro, resten Søstrene Greene

Hobbykunst Lørenskog, til høyre i midten Nille og nederst til høyre Kremmerhuset.

Nattåpent på Røros i går og der ble det også litt :)
Princess og Nille

I dag har vi vært på markedsdag på Døhlmotunet på Tolga og der ant jeg også noe jeg kan bruke til scrappingen.

Det var visst alt for denne gang :)
Skulle vel legge ut et kort også men det får jeg ta senere ;)
Nå må jeg få begynt på å rydde på plass noe av alt dette.
Riktig god helg til alle :)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Wow hold da helt op en masse lækre sager.

Aquarell sa...

Du har seriøst shoppa! :-D
Ønsker meg også en tur til Bikuben, får se om jeg greier å få det til i løpet av året.... :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails