Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 27. mai 2015

Kort til nyfødt og I Rampelyset

Jeg fortsetter med kort til nyfødte og her kommer enda et til babygutt :)
Synes det litt vanskelig å sette sammen blåfarger i kartong og mønsterark. Noen blir for mørke og noen blir for lyse og atter andre blir mer turkis og grønne selv om de er lyse-/blå. 
Til slutt ble jeg ganske fornøyd med dette kortet ;)




Kartong - Panduro og Bazzil
Mønsterark - Papirdesign og K&Company
Motiv - by Digital Paper
Dies sirkler - QK
Dies  vimpler - Die-Namics
Tekststempler - Kort&Godt
Halvperler - Staz
Kakeserviett
Bånd
Blomster - Prima og Notabene
Brads
Smokk

-----

Denne uken ble jeg valgt ut "I rampelyset" i Scrapping.no-forumet

med dette konfirmasjonskortet


Formen er ikke helt på topp og det er forferdelig irriterende med denne hosten.
 Men det skal ikke få stoppe meg i å lage flere kort, så det så!
Ønsker alle en fin dag

5 kommentarer:

Gitte sa...

Super sødt kort. Og tillykke.

Anne-Eddie sa...

Gratulerer med i rampelyset! Flott babykort! Synest fargene her harmonerer fint! Klem ;)

Frk. Bogstad sa...

Åh so fint :) Både utanpå og inni :D
Eg tykkjer også det e vanskeleg å treffe rett blåfarge,
men blir som oftast einig ;)

Dortesjs sa...

super dejligt og skønt kort her

Unni A sa...

Enda et nydelig babykort. Helt enig med deg når det gjelder blåfarger, det finnes så uendelig mange varianter!
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails