Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 22. april 2015

LO - bestefars gulljenter og litt nytt

Enda en LO med bilder fra romjula :)
Jan koser seg når han er med barnebarna ♥♥♥


Kartong og mønsterark- Panduro
Kantpunch - MS
ilmstripe og hjerterekke - TH dies
Bånd
Diverse charms
Halvperler og stickersbokstaver - Nille
3D dekor
Julestjerne - WOC

---------

Det kom en pakke i posten i dag også :)


Nå skal jeg ordne meg et system til alle PL diesene mine.
Det er det jeg skal bruke magnetarkene til. Skal ha de i plastlommer i ringperm. Så nå mangler jeg bare ringpermen, får vel kjøpe en i løpet av dagen ;)

------
Tilføyer det jeg fikk handlet i ettermiddag :)


Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails