Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 20. desember 2014

TH - tag Desember

Sent i natt ble jeg omsider ferdig med min tag til Tim Holtz 12 tags of 2014 for Desember.
Hadde jo som vanlig ikke alt som ble brukt, men synes jeg fikk det til bra likevel.
Så her kommer min verson ;)


Manilla tag #8
Plast
Embossingfolder - Cuttlebug
Tag og reinsdyr dies - TH
God Jul die - KaBoks
Gress die - Marianne design
Bord die - Sizzix
Kartong - TH
Litt rester av kartong
Grungeboard - TH
Distress ink valnut stain
Distress stain faded jeans og bundled sage
Distress paint picket fence og frayed burlap
Distress spray stain brushed pewter
Bjelle
Rød "piperenser"
Snøstjernecharm
Snøstjestempler - Panduro og et kjøpt i Skottland
Archival ink cobalt
Glue n seal
Sølvglitter

Ønsker alle en riktig fin Lørdag :)

9 kommentarer:

Guri sa...

Denne blei lekker!
God jul til deg :)

Anne-Eddie sa...

Kjempefin! Den røde fargen gjorde seg riktig så lekkert!! Klem fra Anne-Eddie ;) God helg !

Beulah Bee sa...

Excellent!

Aquarell sa...

Nydelig! 😍

Anonym sa...

Beautiful! CONGRATULATIONS, Karen.x

sarascloset sa...

What a beautiful take on Tim's tag! One of my favorites when I was browsing throughout the month! Congratulations on your win!

Anonym sa...

Absolutely beautiful! Congratulations on winning at Tim Holtz!
Hugs,
Cathy

pmstamper sa...

Lovely tag. Congrats on the win!

Frk. Bogstad sa...

Kjempefin tag :)
Gratulere som ein av vinnarane :) ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails