Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 9. oktober 2013

TH - TAG

Nå er jeg ferdig med min tag til Tim Holtz 12 tags of 2013 - oktober.
Her hadde jeg ikke stort av de tingene som var brukt, men etter å ha lett litt fant jeg da noe jeg kunne bruke til dette :) Vanskelig å ta bilde av alt glitteret og de stjernene er egentlig lilla.
Deltar også hos Creativ Scrapping #10 høst/halloween


Manilla tag #8
Grungeboard
Hus og katt dies - Tim Holtz
Lilla stjerner/bling
Distress ink black soot, dusty concord og mustard seed.
Studio acrylmaling orange, lilla og grønn.
Archival ink jet black
Tekststempel - Tim Holtz
Bånd
Glitter lilla og gull
Embossing Powder black sparkle (har ikke smeltet det)
Billett og måne har jeg lag selv.

Ha en riktig fin dag ♥

2 kommentarer:

Anne sa...

Herlig Halloween-tag, digger glitteret og katta og månen. :D

Klem, Anne.

Unknown sa...

Kjempe kul og flott tag du har laga :)

Tusen takk for at du deltar i Halloween/Høst utfordringen vår hjå Kreativ Scrapping :)

Klem frå Tine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails