Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 8. juli 2013

GDT Scrappin' all over med en utfordring til dere.

Denne måneden er jeg  GDT hos Scrappin all Over 

Jeg har nå lagd en liten utfordring for sommeren og håper riktig mange har anledning til å være med på den.
Oppgaven er å lage et sommerlig kort som har en annerledes form.
(ikke  firkant/rektangel)
I tillegg vil jeg se glade farger :)

Jeg har lagd et vekkerklokkekort til inspirasjon til dere.


Alle mine kort har en innside....

og en bakside :)

Jeg har selvfølgelig en liten premie til vinneren, her er den.


Fristen for å delta er 1. August kl 20.00.
Alle bidrag leveres hos Scrappin all Over
Gleder meg til å se mange flotte bidrag i sommer ♥

6 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke et flot kort. Lækre farver.

Bente Fagerberg sa...

Dette var ett super dupert kort!!Ndelig farge for mes som elsker lilla. Pynten er kjempefin og formen veldig intressant. har du brukt en die eller noe sånt,...(eller er du en sånn som bare svinger seg med craft-kniven og får till sånt her? :-))

Hobbykroken sa...

Kjempenydelig kort!!!

Ann Kristin

Kjersti sa...

Rett og slett et herlig kort Bodil!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Kjersti sa...

Rett og slett et herlig kort Bodil!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Pinklady 68 sa...

Et lekkert klokkekort!! Helt nydelig layout og farger!!!

God sommer!!
Klem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails