Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 4. juni 2013

Sjokoladekort

I dag har jeg kost meg i scrappekroken og et sjokoladekort ble resultatet i dag :)
Hadde ikke noen sjokolade å legge inni, men det gjør vel ikke noe.
Deltar hos:
Papirdokkene #48 - juggel og juveler
Card and Scrap #56 - bruk blomster



 Turkis kartong - Ladybug&riends
Hvit kartong
Mønsterark - DCWV
Kantpunch - MS
Spellbinders dies
Digimotiv funnet på nett
Tekststempel - NSS
Blomsterstempel - Dylusions
Tilda-tusjer
Gardenia - WOC
Bling - Panduro
Blonde

----------

Noen nye ebossingfoldere har kommet i hus, de har jeg kjøpt brukt :)


Ha en fin kveld ♥

6 kommentarer:

Sissel sa...

Så fargerikt og fint sjokoladekort du har laget.
Du har så utrolig mange fine dies.
Er lenge siden jeg har laget sjiokoladekort, fikk veldig lyst til å lag et nå.
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

Sommerlig og nydelig sjokoladekort! Kjempefin layout med punchkanter og dies:-) Kos deg med nye embossing foldere! Jeg kjøpte min første TH folder igår...blir første prosjekt i helga:-)

Ha en fin og kreativ uke videre!
Klem Laila.

Jannhild sa...

Lekkert, fargefriskt og herlig sjokoladekort, Bodil!
Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken! Lykke til!
Klemmer fra Jannhild

Gitte sa...

Rigtig fint ckokoladekort.

Eva Gro sa...

Flott sjokoladekort!

Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
klem fra
Eva Gro
DT medlem Card and Scrap

Angella sa...

Et flott kort du har laget til Papirdokkenes utfordring denne gangen...
Lykke til!

DT- Angella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails