Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 12. mai 2013

Blue Doctor

I dag har jeg puslet med litt annet enn scrapping.
Jeg har lagd 6 stk laks/sjøørret-fluer :)
Jeppp...og tenk.........det er nesten 15 år siden sist jeg bandt en flue.
Det er en som måtte ha noen av denne sorten (+ noen andre) så det var bare å lete fram utstyret og se om jeg hadde materialene som skulle til.  Det hadde jeg :)
Ikke hadde jeg helt glemt hvordan jeg skulle gjøre dette heller :)

Blue Doctor hair wing D4.


Og her er jeg i full sving :)


Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Åh, så stilig!! Jeg har en sønn som er helfrelst på dette, selv har jeg aldri prøvd!! Men han påstår jeg ville egnet meg godt til fluebinding, siden det er puslearbeid!! Du er flink!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Connie sa...

Så flink du er :)
Så dem på FB :)
Ha en fin uke.
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails