Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 26. februar 2013

Konfirmasjonskort

Her kommer det nok et konfirmasjonskort fra meg :)
Deltar også med dette hos scrapping.no - damekort



Hvit kartong
 Mønsterark - Notabene
Kantpunch - MS
Tag dies - Sizzix
Distress ink
Tekststempel - Ladybug&Friends
Stempelbord - Prima
Blonde
Bånd - Panduro
Motiv - Digital paper shop
Billett - lagd selv
Blomster - Prima og WOC
Halvperler - MF
Perlegrein
Eyelets

Ha en fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Dette ble lekkert, Bodil!!
Nydelige farger, stilige mønster ark og flott layout!! Fine stempler til en konfirmant og søtt motiv på kortet!
Jeg lifter deg på fredag:-)...skal prøve meg på denne varianten på treff.

Ha en fin vinterdag! KLem Laila.

oheidia sa...

oj, skal si det var mange lommer på kortet. Måtte kikke litt ekstra for dette var stilig! Nydelige ark og flott pyntet:)

lissy-hanne sa...

Hvor er de flotte dine konfimationskort

Gitte sa...

Super smukt kort.

Aquarell sa...

Knallflott kort! :)
Fins det mal på dette kortet? Kunne tenkt meg å prøvd meg på et slikt. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails