Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 24. august 2012

GDT Creativica - Hva tenker du på

En LO fra meg i dag hos Creativicas blogg :)
Fargen rød ble visst mitt temavalg denne gangen også.
Jeg har brukt månedens skisse for august, inne på Papirdokkeforumet, som utgangspunkt til denne LOen.


Hvit kartong - Coredinations
Rød Bazzill
Mønsterark - Maja Design
Bånd - Papermania
Blomster - YouDo
Rose
Brads - Reprint
Stempel - Reprint
Bokstavstickers - Papirdesign
Shimmer dots - Papermania

fra mine egne ting:
Kant og hjørnepunch - Martha Stewart
? - Cuttlebug dies
Chipboardfigurer - Panduro
Distress ink pumice stone
Rød mist - Dylusions

Ha en riktig fin og kreativ helg alle sammen.
Håper på litt scrappetid i helgen :)

7 kommentarer:

Lambi sa...

Heisann! Takk for hyggelig besøk i bloggen min! :) Så tilig LO du har laget! Liker så godt den flotte punchen du har brukt! også det nydelige bilde da! En herlig LO! :) Klem

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, det gjorde seg med de røde detaljene. :)

Ellinore sa...

Nydelig bilde på en flott LO........God helg....Klem....

Gunn`s Kort sa...

Så flotte farger på LO-en din!
Morsom tekst til en søt gutt:)
Ta gjerne en titt innom bloggen min:)
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem fra Gunn

Connie sa...

Nydelig LO som alltid:)
Klem Connie

Merethe sa...

Så stilig LO. Flott bruk av diesen.
Klem fra Merethe

Bettina L. sa...

lekker LO igjen Bodil. Liker godt designen din med de små splashene og det sentrerte bildet med ramme og det søte stempelet i hjørnet. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails