Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 2. juli 2012

Oppbevaringstips

Tenkte jeg skulle dele et oppbevaringstips med dere.
Kjøpte disse fiskeveskene på Europris. Her er det esker med rom til mye scrappestæsj :)
3 store og en mindre i den ene veska og 1 ekstra stor og 2 av de minste i den andre.
Tenkte også å bruke veskene til å ha med ting ut i sommer. Tar da ut eskene og bruker veskene til f.eks. Art journal bøker, maling, brettene med pan pastel, stempelplater osv.
 
 
Ha en fin kveld :)

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Så smart, takk for tipset!
Klem fra Kjersti:)

lissy-hanne sa...

Det er en rigtig god ide, jeg bruger dem til perler og knapper, og så koster de ikke mange kroner.
klem

Anne-Eddie sa...

Smart tips!! Jeg har noen slike jeg og, av den typen som er til skruer og ting og tang!! Det er bare det at jeg ikke er noe flink å holde orden i de forskjellige rom.... Nylig tok jeg alle blomstene og blader og tømte alt i en stor haug i en plastboks!
Klem fra Anne-Eddie :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails