Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 28. januar 2012

kalender

I dag skal dere få se en side i kalenderen min. Den er for Mars.
Ble liten tid til scrapping i går kveld, for vi dro på en liten tur til Sverige i går ettermiddag og da ble det litt sent før vi var hjemme igjen.


Kalenderen har jeg printet ut på copy color 220g.
Mønsterark - Webster's Pages
Spellbinders ovaler
Distress ink old paper
Bilde - Pretty Vintage
Kantpunch - MS
Organzabånd, blonder, krokelisse, pyntenåler og charms.
Roser og knopper - WOC og diverse
Bokstaver - QK
Bling - KaiserCraft

Ha en riktig fin Lørdag :)

6 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig kalender siden :)

Klem Connie

Aquarell sa...

Kjempeflott kalenderside. :)
Likte fargene du har brukt på denne.
Fortsatt god helg!

Anonym sa...

Åååh så nydelig, herlige farger :)
Klem Lill

-Sanna- sa...

Kjempefin.
Tenk å bare kunne ta en svipptur til Sverige. Herfra hadde det vel tatt 10-12 timer. Sverige blir jo nesten eksotisk for oss vestlendinger.....
Klem herfra.

Sissel sa...

Så fin den er, kan se at våren er i anmarsj. Flotte farger og pynt.
Klem Sissel

oheidia sa...

Så eventyrlig vakker side i kalenderen. Det arket med det motivet er så flott - har et selv også men jeg gjemmer det stadig vekk til noe spesielt. Får derfor aldri brukt det. Tror jeg må skjerpe meg:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails