Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 12. oktober 2011

dagbok 11. oktober

Ny side i dagboken min i dag også :)
Ser ikke ut til at snøen har tenkt å forsvinne ennå, så jeg måtte ut og "grave" fram hagefigurene mine og få de inn i drivhuset. Noen har frosset fast også, så håper jeg får tatt inn de også før det kommer mer snø. 
Det er litt rart å se blomstene som stikker opp av snøen og den enslige lille blåklokken var så nydelig der den sto. I dag har det regnet, men det er bare 3-4 grader, brrrrr... og dompappene har inntatt fuglebrettet, så da er det vel mer snø i vente.


Mønsterark - Marianne Design
Diverse blonder og bånd.
Pebbles - hjemmelagd
Reinsdyr - QK
 snøstjerner - Basic Grey
Tag
Distress ink peeled paint
stiftemaskin
sommerfugl og marihønestickers
and og krokodille - bobblestickers

Ha en fin og kreativ dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails