Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 23. juni 2011

dagbok 22. juni

Utrolig som jeg grubler enkelte dager på hva jeg skal ha men i dagboken min, så dumper løsningen rett i postkassa :) Dvs postmannen hadde med en stoooooor pakke i går og den innehodt mine nye tallerkener :)

 
Mønsterark - Creative Club
Kartong - rester 
SPellbinders og QK dies.
Ink pad grå.
Bestikk charms - Kuttut
Blonde - ccHobby
Diverse bling.
Hjemmelagde firkanta pebbles.

Ønsker alle en fin st. Hans og en kreativ dag :)

6 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Du er så kreativ!!!!! Enda en flott dagbokside.

Ha en fin sankthansaften!
Klem Ann Kristin

Anonym sa...

For en stilig side!! Likte det gråe og alt blinget, kult :)
De nye tallerknene var kjempeflotte:)
Ha en fin St.hans:)
Klem Lill

Norunn sa...

Utrolig lekker side! kjempestilig emd alle detaljene :)

Lambi sa...

Hei Bodil! Digger at du er så flink til å bruke dine dies! Kjempe tøff den spellbinderdiesen. Og jeg har jo alltid vært veldig glad i QK også! :) Er det Metro alfabet du har brukt? Da har du isåfall kanskje tegnet rundt dem, for de har vel ikke skygger? Men uanset ble det en kjempefin effekt! :) Flotte nye tallerkener du har fått deg også! God og kreativ helg tild deg! Klem

Pia sa...

så flot dagbogside, minder mig om min hvor jeg kun fik lavet forsiden
Ønsker dig en god weekend
knus Pia

Ellinore sa...

Disse dagboksidene dine er er bare helt fantastiske.....du får alltid med deg så mange flotte detaljer.
Ønsker deg en flott helg)o Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails