Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 17. april 2011

dagbok 16.april

I dag er det Palmesøndag og en ny side i dagboken ble ferdig sent i går kveld.
Hyttefolket er kommet på påskeferie og da fikk jo vi besøk i går kveld.
Mønsterark fra CreativeClub.
Ark fra en notisblokk.
Tall og pai er stanset ut med QK dies.
Fjærene er stanset ut med Sizzix dies.
Punchinella og klistremerker.
Klippet ut litt fra esken til kaken jeg bakte i går.
Ha en riktig fin palmesøndag.

2 kommentarer:

-Sanna- sa...

Dumt du bor så langt vekke, Bodil. For jeg er så glad i Toscakake.
Koselig side, foressten.
Nå skal jeg kreke meg ned på hobbyrommet og se om jeg får begynt på noen bestillingskort.
Snakkes.....

Gunn`s Kort sa...

Du verden:) Er bare så imponert over at du får til en like flott dagbokside hver eneste dag!! Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails