Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 3. januar 2011

dagbok

Dagboksiden for 2. januar.
I går lagde jeg ostekake for i dag har jeg bursdag :)
Ribba skal nå i ovnen, så det blir en skikkelig julemiddag i dag.
Ser ut til at jeg skal få brukt opp litt restepapirer på disse dagboksidene mine. Det blir bra. Husker ikke hvor dette møsterarket kommer fra, men det orange er Bazzill. Blonden er fra Kuttut. 
Klippet ut fra emballasjen til det jeg har brukt i kaka.


Ha en fin dag alle sammen :)

16 kommentarer:

Hege sa...

Herlig side:) Og veldig smart måte å få brukt opp restepapir ja sikker!

GRATULERER MED DAGEN BODIL!!! :D
Håper du får en kjempefin dag, med god mat, kake, kos og alt som ellers hører med til en slik dag:)

Bursdagsklem:)

-Sanna- sa...

Hipp hurra på bursdagen, Bodil !

Og jeg er sååå imponert over denne dagboken din, skal bli spennende å følge med videre.
Ha en koselig dag og god middag.
Bare litt misunnelig på både ribbe og ostekake....

Yvonne sa...

Gratulerer med dagen Bodil! Hurra for deg! Håper du får en fantastisk dag! Mmm...fikk plutselig lyst på julemat igjen jeg nå...
Og nok en gang: jeg er megaimponert over deg som skal scrappe dagbok hver dag! Dag 2 ble skikkeig fin :)
Store bursdagsklemmer fra meg

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med dagen Bodil!! Ønsker deg og dine en koselig bursdags feiring:-)
KJempe flott dagbok side også. Kreativ som alltid!!

Klem Laila.

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen, håper du får en super dag :)
Varm klem

Helle sa...

Gratulerer så masse med dagen din!!
Flott oppskriftsbok :o)

Du,jeg kommer innom en tur,kanskje jeg kan sikle meg til en kaffekopp og et "lite" stykke ostekake.
Beste kaka jeg vet om ....

Kos deg ønsker Helle

May Britt sa...

det var en god ide', det blir en del restepapir.

morsom dag 2 du har laget:)

Klem Maya

May Britt sa...

OBS...glemte å si GRATULERE MED DAGEN

Klem igjen Maya

Gro sa...

Har du også bursdag i dag? Jeg og, derfor trekking av candy senere i kveld.
GRATULERER MED DAGEN :o)
Her skal det feires med taco til middag. Men du får kose deg med ribbe og evt andre godsaker som kake eller dessert.
Bursdagklem :o)

Karin Dahl sa...

Hei Bodil!
GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!
Håper du får en fin feiring i dag.
Det så da ut til at der får kost dedre med deilig mat og ikke minst en delig ostekake):
Kjempeflott dagbokside du har laget.
Smart måte å bruke opp rester på;)
Clemzy Karin D

Ellinore sa...

Flott med den dagboken....men jammen meg litt av et prosjekt....jeg blir helt "matt" jeg....En stooooor Gratulasjonsklem fra meg til deg....nyt dagen og kos deg masse....
Klem.

Pauline sa...

Hurra for deg som fyller ditt år..!!!
Gratulerer med dagen, håper du har en feiende flott bursdag!

Bursdagsklem!

Sissel sa...

Godt nytt år og gratulerer med dagen Bodil:))
Så mye flott og kreativt du har laget bare på noen få dager, du er kjempeflink. Så spennende med dagbok, blir morsomt å følge med framover,
Klem Sissel

Knerten sa...

Gratulerer så masse med dagen i dag, Bodil !! Regner med at ostekaken får munner å mette, slik at det fort blir tomt, for god ostekake er jammen .. GODT !! Artig dagbok side :-)

Eva Helen sa...

Fin bokside :-)

GRATULERER MED DAGEN:-):-)

Klem Fra Eva Helen

Lenas kort sa...

Gratulerer så masse med dagen :-) Kos deg med ostekake :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails