Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 9. oktober 2010

Brettekort

Nå har jeg fått lagd ferdig dette brettekortet som jeg begynte på i går.
Malen til dette kortet fant jeg HER. Men jeg kuttet av den bakerste delen av arket, da det passet bedre for mitt kort.
Jeg har brukt et kartongark med mønster på begge sider, det er fra Panduro. Tag'ene er klippet til av hvit kartong. Svertet kanter med vintage photo.
Blonden kjøpte jeg på et bruktmarked i sommer. Rosene er fra Papirgleder. Bladene bak rosene er stanset ut i kartong med TH blomster dies. Nøkkelen er fra Kuttut. Bling fra Nille. Stempel fra NSS, Ladybug og ukjent. Sikk-sakk bånd, grønt bånd, turkis glitterlim og Stickles star dust. Hjørnepynt er stanset ut med Sizzix.

Deltar hos Sukkersøtt-utfordring-96., som vil se en form for bretteteknikk.



Da ønsker jeg alle en riktig god helg og tusen takk for alle flotte, koselige og hyggelige komentarer dere legger igjen. Blir kjempeglad for hver eneste en :)

19 kommentarer:

Helle sa...

Halloen
Så flott kort og papir,herlige farger ♥
Ha ei flott helg uten alt for mye vær..Her har vil alt,surt,vind og vått...
Klem fra Helle

Pysselfröken sa...

Supersnyggt! Vilka härliga färger.

Silje sa...

Så nydelig detta var! :D Et sånt må jeg prøve meg på..
Likte spesielt fargene du har brukt!

Klem!

lissy-hanne sa...

Hvor er det godt. skønne farver.
klem

Merethe sa...

Kjempefine farger!

Dortesjs sa...

waue du er fantastisk dygtig sikken en energi og glæde dine ting sender simpelthen flotte sager

Ellinore sa...

Flott kort.....flotte farger.....et skikkelig gladkort.
Klem til deg.....men ang, jula så er gavene snart i boks......

-Sanna- sa...

Dette var et lekkert kort.
Flotte farger og stilig pyntet.

Sissel sa...

Kjempefint kort Bodil, spennende farger og masse fin pynt. Har kjørt meg fast i 2 bretteteknikker, kanskje på tide å utvide horisonten snart:))
Tusen takk for koselige skriverier inne hos meg.

Klem Sissel

Pauline sa...

Herlig bretteteknikk du harbrukt, og resultatet ble et kjempeflott kort!!
Takk for koselig kommentar i bloggen min, klem! :-)

Marianne-db sa...

Nydelig kort med en kjempefin bretteteknikk!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Marianne

UlrikaT sa...

Underbart kort med herlige farger!

Meretekj sa...

Kjempefint kort i nydelige farger:) Klem

Mette`scrap sa...

Kjempelekkert brettekort altid gøy med anderledes brette teknikker.
Klem Mette

Yvonne sa...

Stilig kort! Morsom den brettingen der. Jeg prøvde den en gang, men da hadde jeg så tykt papir at alt ble en eneste stor klump. Men lekkert når man får det til sånn som du!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Mona Evy sa...

Lekkert brette kort! Herlige farger du har brukt!!

Guro sa...

Kjempelekkert kort du har laget; fargene er virkelig lekre!
Stilig brett også, tager er skikkelig stilige :-)
Ha en fin uke.
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort, Bodil! Kjempefin bretteteknikk og nydelige farger:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Lenas kort sa...

Nydelig kort med herlig blonde på :-)
Ha en flott dag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails