Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 26. juni 2010

EASEL-CARD

Har lagd et easel-card til i dag.  Ikke noe stempelmotiv på dette kortet. Her har jeg brukt en serviett som er sprayet med klar lakk og stanset ut med spellbinders. Dette med servietter er det JANNE  som har funnet på. Tusen takk for tipset og forklaringen, Janne :)
Dårlig utvalg av servietter i butikken, så denne er en jeg har hatt liggende siden min datter ble konfirmert :)
Vanlig hvit kartong til selve kortet og noen restebiter av farget kartong. Mønsterarket  har jeg lagd med grønn kalk, viskelær og fix-spray. Stemplet med et swirl-stempel rundt kantene.
Diverse roser og blad. Bling, silkebånd, hvit penn og egenprodusert perlepynt :)
Synes bildene ble litt vel skarpe i fargen, så jeg skylder på blitzen. Uten blitz i dette lyset gikk ikke noe særlig.

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Her var det mye lekkert Bodil! Nydelige farger som går ton i ton, lekkert pyntet med blomster, flott blomster punch og rå lekker perlepynt!
Lekkert!!!

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Kjempefint kort.
Lekker grønnfarge.

Hege sa...

Nydelig kort, Bodil! Og så stilig det var med servietten istedet for stempeltrykk:)
Nå er denne uka snart over, og jeg gleder meg allerede til din ukes LO:D
Klem:)

Lenas kort sa...

Så lekkert :-) Så stilig det ble med denne farge kombinasjonen :-) Friskt :-) Nydelig pyntet er det også :-) Stilig med disse perlene :-)

Trine sa...

Så nydelig. Stilig med servietten:)

Ha en fortsatt god helg!
Klem.

Miss StampAlot sa...

kjempefint kort... nydelig puncher du har brukt =)

Yvonne sa...

Nydelig! Så flott den servietten var da! Og så nydelig du har pynta, her var det spekket med lekre detaljer. Flott med den perlepynten. Og flott punch, enda en ting å føye til min never-ending ønskeliste...
Ha en strålende dag!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails