Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 17. mars 2010

Enda et kort :)

Skal jeg lage kort, så SKAL jeg lage kort. Basta!!!!
Måtte jo endelig lage et med denne søte pusekatten :)
Har også her brukt mønsterpapir fra DCWV. Blonde, grønt silkebånd, charms,blomster og blad. Digitalt stempel fra MOTIVET, fargelagt med Tuoch Marker. Stanset ut med spellbinders, svertet kanter med Versa Craft chocolate. Tekststempel fra NorthStarStamps. Glitterlim og halvperler.

8 kommentarer:

tone sa...

Kjempe fint kort!
Klem Tone

-Sanna- sa...

Den var jammen søøøøøt....

bestevenn sa...

Ser du har vært på de samme sidene som meg og lastet ned stempel. Nå fikk jeg også lyst til å lage kort.... Nydelig. Gøy at du tar opp så mange farger. Stilig med det grønne båndet.

Pinklady 68 sa...

Et vårlig og fint bursdagskort!
Nydelig ark, bånd og så søtt motiv:-)
Stilig med blomster charmsen.

Guro sa...

Nydelig!!! Jeg har også denne pusen men har ikke fått brukt den enda.
Så fint du har pyntet :-) Har en liste med kort jeg skal lagejeg og, og det er rart så mye vanskeligere det blir når man må...
Men kommer nok i mål. Mottagerene blir jo så glad og det er motivasjon i massevis.
Takk for de hyggelige kommentarene dine, setter stor pris på dem. Så morsomt at du vil følge meg!
Ha en fin uke videre.
Klem Guro

Hege sa...

Du er virkelig i siget om dagen, Bodil:) Her er det mye flott og fargerikt å feste øynene på. Herlige barnekort du har laget:) Den pusen er sååå søt, men jeg har ikke brukt den på noe ennå.. må vel crope den litt før jeg bruker den.

Ha ei fortsatt kreativ uke.

Klem Hege.

Lambi sa...

Å, dette var et nydelig kort! :) Liker bakgrunns arket ditt veldig godt, det var så søtt og med friske farger...stilig at du tar opp igjen fargene i det på resten av pynten på kortet! Friskt for stilig med det grønne båndet tredd inn i blonden og fargeleggingen av pusen har du gjort så nydelgi med flotte skygge effekter! :) Ha en fortsatt god uke! Klem

Miss StampAlot sa...

ååå, det var jo bare sååå søtt... har tatt en snikerunde i bloggen din.. er imponert over allt det fine du har laget..

lagger meg til søm følger,

klem Marielle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails