Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 27. januar 2010

Båndbøker og Award

Her kommer det bilder av flere bøker til å oppbevare bånd i. Veldig praktisk. Nå er det mye lettere å finne det båndet jeg vil ha uten å lete i en evighet :)


Award: Denne awarden har jeg fått igjen av  Jannhild, Aquarell og Lambi. Tusen takk :)
                                                  
Her er reglene for awarden:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.
Jeg har jo nettopp skrevet 7 ting om meg selv,så det får dere lese i den artikkelen. Men jeg har lyst til å gi den til noen flere, så da blir det disse som får den nå :)
vikkevikk
Jannes Hobbykrok
Mettepip
Anne Marit
Gros papirrom
josefines-vindu

4 kommentarer:

Githe sa...

Hei
Kjempefine bøker,smart ide:)
Har du et bilde av bøkene oppslått?
Jeg har lyst å se inne hvordan du har gjort det.Elsker å lage bøker og har ingen orden på båndene mine.

jannes hobbykrok sa...

Så fine de bånd bøkene var!Gratulerer med aeard,og takk for at du ga den videre til meg!Ha en superduper dag!
Klem,Janne

Pinklady 68 sa...

Kjempefine de bånd bøkene dine! Smart:-)
Du lager utrolig mye fint!

mettepip sa...

Hei Bodil! Så flotte båndbøker du har laget, virkelig lekre og supersmart da;)
Tusen hjertelig takk for award - det varmer!
klem fra
Mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails