Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 30. desember 2022

Adventsbok 30. Desember og julegave

I dag grubla jeg fælt på hva jeg skulle lage i boka, men så kom jeg på at jeg kunne ta bilde av et julehefte. Printet  det ut på fotopapir og klipte ut figurene jeg ville ha. Brukte en del av et gammelt mønsterark fra Panduro til bakgrunn. 


Deltar hos:
Kreativ scrapping - Desember - jul

------

Jeg fikk litt til scrappingen til jul, som en del av julegaven fra min datter og svigersønn.






2 kommentarer:

Heidi sa...

Herlig side! Stomperud er jammen barndomsminner😊 Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Scrappelyst!

Scratch sa...

Skikkelig barndomsjul dette!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails