Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 5. oktober 2021

Bokskort kjeksautomat

Jeg har de siste dagene holdt på med å lage en kjeksautomat, bokskort. Tanken kom da jeg skulle ha noe tilsvarende godteautomatkortene jeg har lagd men til kjeks i stedet for nonstop. Dette er ment å være til saltkjeks f.eks. rits. Det ble en del måling og prøving før jeg endelig fikk det til å fungere som jeg ville. Innsiden er dekket med tynn plast og bunnen er litt skrå slik at kjeksen glir litt lettere ut. Åpningen lukkes med magnetark. Kortet skal festes på boksen senere.
 Moro å utfordre seg selv til å prøve noe nytt.  



Deltar hos:
Hobbykunst - Oktober - brettet eske/boks
Scrappelyst - Oktober - utfordre deg selv

1 kommentar:

Scratch sa...

Så stilig kjeksautomat. Sike har jeg kun sett til teposer før.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails