Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 3. desember 2019

3. Desember, DT PLiN, Adventskalender og Umulius

I dag blogger jeg hos Project Life i Norge.
 Gå inn der for å delta i Adventskalenderen.

Her i luke 3 vil jeg vise dere den aller første siden i mitt Julealbum for dette året.
Vi startet litt tidlig med å ordne litt ute på trappa og sette opp et tre vi skal ha lys på.

Til kort på denne siden har jeg brukt av årets juleark fra Papirdesign. Blonde og bånd synes jeg fint å pynte med. Bokstaver og tall er stanset ut i svart kartong med Quickutz dies. Så har jeg brukt noen stempel og dies fra Lawn Fawn. Til slutt noen blanke bling.


Luke nr 3

Luke nr 3

 Umulius er på isfiske.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails