Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 1. november 2019

DT PLiN - tittelkort og favoritt

Nå er det en ny utfordring hos Project life i Norge og her skal det lages tittelkort etter et inspirasjonsbilde. Så bli med 😉

Her er mitt tittelkort, inspirert av natur, fluesopp og blad.


---------

Jeg ble valgt som favoritt av Kjersti Marie hos Hobbygarasjen, utfordring i Oktober og dette skrev hun om LOen min:

Min favoritt ble bidraget til Bodil (nr 10).
Dette var en flott Lo med vinterstemning. 
Hun hadde brukt farger 
som fikk fram det vinterlig.
 Masse små herlige detaljer.
 Likte godt disse små stemplede figurene som er på isfiske. 


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Vakkert tittelkort og gratulerer som favoritt! Klem ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails