Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 11. august 2019

Bryllupskort og topp 3

For noen dager siden testet jeg mitt nye stempel-dies-prege-sett fra Heartfelt Creations for å lage blomster og da måtte jeg jo lage et kort også. Valgte å lage et bryllupskort der kortet er stanset ut med et av mine nye dies-sett fra Studio Light.




Deltar med dette hos:
Kreativ Scrapping #8 - alt er lov
Scrap the rainbow #14 - alt er lov

---------

Jeg kom på Topp 3 #173 hos Nordsalten Hobbyklubb med denne boken.


Nå er ferien over og da håper jeg på litt mer scrappetid utover sensommeren og høsten.





8 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig bryllups kort , så spennende og flott form på kortet . Gratulerer med topp 3 , kjempefin pynta bok . Klem Synnøve

Trude Julie sa...

Så lekkert kort du har laget, likte spesielt formen godt. Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

Jorunn`s scrapperier sa...

Herlig form på kortet og nydelige farger du har valgt.
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Anita Lise sa...

Vakkert lag-på-lag kort du har laget :)
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
DT Anita Lise

Ida Kristin sa...

Så flott kort! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

Scratch sa...

Så lekkert!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!
DT Linda

Hege sa...

Nydelig bryllupskort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

linda sa...

Så lekkert, nydelige farger <2
Takk for at du deltok i augustutfordingen til Kreativ Scrapping. :D DTLindaS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails