Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 27. mai 2019

DT- PLiN - byttekit - 4 PL-sider

I dag blogget jeg for PLiN

I dag er det min tur til å vise hva jeg har lagd med byttekitet jeg fikk fra Annelen.


 Jeg har lagd fire sider med dette kitet og klarte å bruke nesten alt.

Først måtte jeg finne bilder og da ble det to sider med katten vår som er med meg når jeg legger puslespill.
Flere av tekstene jeg fikk passet godt til disse bildene. Diecuts, hjerter i sølvglitter og noen stjerner ble pynten på den første siden.


På side nr to har jeg også brukt ord og bokstaver som på den første siden. Her har jeg brukt de svarte hjertene, en diecut og en finèrkatt til pynt.


De to neste sidene er med bilder fra jeg ordnet ute med blomster og hagefigurer.
Her syntes jeg det passet så fint med hjertene i forskjellige farger, noen av hjertene har jeg satt i senter på blomstene. Så har jeg brukt en button.


På den siste siden har jeg også brukt blomster og hjerter, i tillegg to tekststriper, en diecut, finèr tekst og stickerbokstaver.


Dette var veldig gøy å prøve seg på.
Håper det ble til inspirasjon.
DT Bodil

Gå gjerne inn på PLiN-bloggen og se hva de andre har lagd også.

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Flotte sider, dette kitet må jo være laget spesielt for deg! Klem ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails