Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 13. oktober 2018

Bursdagskort og litt nytt

Nå er jeg ferdig med et bursdagskort igjen. Dette fant jeg mal på i nyeste Ett Trykk.
Uten helt at jeg tenke på det ble dette lagd i høstfarger.
På ene siden inni kortet lagde jeg en liten pengelomme.





Deltar hos:
Scrappiness #9 - høstfarger
Papirlosjen #10 - mer enn 1 brett

-------

Etter siste kontroll på sykehuset fikk jeg tid til å gå innom Panduro og der ble det litt nytt til scrappingen.......igjen :) 


God helg :)

5 kommentarer:

Monica Mortensen sa...

Lekkert kort <3 Takker for ditt bidrag til utfordringen hos Scrappiness.
God helg :)

Anne-Eddie sa...

Flott kort! Liker hjørneteksten inni. Synest å huske et lignende kort for mange år siden som var veldig populært! Klem ;)

Maya sa...

Nydelig kort med flott bretting :)
Likte godt bildet du hadde på fronten.
Takk for at du deltar hos Scrappiness.
Klem fra Maya

Dawn sa...

Such a fun card. Thanks for playing at Scrap From your Heart Challenge. I wish you the best of luck. Hope to see you again.
Dawn DT

Synnøve Aakvik sa...

Herlig kort. Spesielt med det flotte motivet. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #mer enn en brett
Klem fra DT-Synnøve

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails