Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 22. juli 2018

Notatbok og mye nytt

Nå har vi hatt en uke med ferie og vi har vært på tur. Før vi dro lagde jeg en notatbok som jeg skulle bruke til notater fra turen, Her hadde jeg huskeliste og adressene til de vi skulle besøke. Jeg lagde også noen lommer til kvitteringer.
Det var meningen å pynte litt på sidene inni også men det rakk jeg ikke, så der er det bare brukt mønsterark og en kantpunch på noen av sidene.
Jeg valgte enkel pynt på framsiden for jeg hadde den med i vesken min.



Deltar med denne hos:
Scrappelyst - Juli - alt er lov

----------
Før vi dro på tur fikk jeg dette av min datter og svigersønn.



Jeg har vært på litt scrappeshopping denne uken og det er jo alltid stas med noe nytt. 

Jeg var innom Bikuben, Hobbykunst, Panduro, Søstrene Greene og Clas Ohlson..













Det var det, nå er det bare å nyte alle godsakene og resten av ferien.

4 kommentarer:

Wenche sa...

Så koselig pyntet notatbok. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Trine-Lise Hauge sa...

Smart med notatbok og flott pyntet!
Takk for at du deltar på Scrap from your heart sin utfordring
Klem DT Trine-Lise

Monica Langedal sa...

Det var en god ide for feriebok, nydelig pyntet i fine farger. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

Annelen sa...

Så flott notatblokk, kjekt å ha ei slik feriebok. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov.
DT-Annelen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails