Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 18. mars 2018

Godteautomat-bursdagskort

Jeg har lagd dette kortet med godteautomat til mitt eldste barnebarn som fylte 7 år for noen dager siden. I dag skal vi i bursdagsfeiring og jeg er litt spent på reaksjonen hennes. Nonstopene jeg har brukt kjøpte jeg i løsvekt på Europris for de er litt mindre enn de vanlige i pose.








Deltar med dette hos:
Scrap from your heart  #19 - bingo (blomster-blonde-punch/dies)



5 kommentarer:

Guri sa...

Stilig! Dette kortet blir heilt sikkert godt mottatt :)

Lenas kort sa...

WOW! så kult! Me like :-)

Hege sa...

Så kult kort! Tipper det ble godt mottatt :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Trine-Lise Hauge sa...

Så stilig!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart
Klem DT Trine-Lise

Scratch sa...

Så utrolig stilig!

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

DT Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails