Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 24. februar 2018

LO/PL KOS og litt nytt

Her kommer en ny side i mitt Julealbum. 
William vet hva han vil, her trengte han en liten hvil og kos 😊
Strevde litt med å finne pynt som passet til disse bildene for at det skulle bli litt julestemning også. Så jeg endte opp med å stanse ut halmbukker fra mønsterarket. Med noen gull-glitterbrads og dotter ble det til slutt litt julestemning her.


-------

Jeg har fått meg litt nytt de siste dagene.
Dette ble bestilt hos Bikuben og kom i posten for et par dager siden.


I går var vi på Rørosmartnan og da var jeg innom Amneus boghandel og kjøpte dette.
 Der har de halv pris på en del varer. 


God helg 😊

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails