Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 15. desember 2017

Julekort DT Scrap from your heart, 15. Desember

I dag viser jeg mitt siste inspirasjonsbidrag til utfordringer hos Scrap from your heart.
Denne gang er temaet: #16 -lag på lag.
Digimotiv er sponset av Morgans Artworld.




Deltarmed dette hos:
Scrappiness #12 - bingo (blonde-bokstaver-stjerner)
Papirlosjen - Jul/vinter
North Star -desember - Jul/vinter
Papirplaneten - Des/Jan. - Jul i valgfrie farger

--------

Jeg har åpnet dagens luke i Adventskalenderen min 💜


5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Vakkert julekort! Fin adventsgave(misunnelig)..bare bitte litt.. ;)

Bente Årstad sa...

Så nydelig kort:)
Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

Monica Langedal sa...

Nydelig kort, likte veldig godt fargekombinasjonene som du har brukt! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Jul/vinter. DT Monica

Monica Mortensen sa...

Lekkert kort og flott på alle sider <3 Likte skikkelig godt de stjernene du har brukt. Takk for ditt bidrag til utfordringen hos Scrappiness.

Ovedia Therese sa...

Nydelig julekort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails