Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. september 2017

Kort med gjøkur

Jeg har lagd et kort der jeg har fått testet en av mine nye dies : gjøkuret.
Dette gjøkuret er veldig likt det min bestemor hadde på stueveggen og er et koselig minne fra min barndom. Så den diesen måtte jeg bare ha 😊




Kartong/Bazzill
Mænsterark - K&Company
distress ink
Bølgepapp
Blonder
Hyssing
Billetter - lagd selv
Gjøkur - Marianne design
Blomst 
Blad - Papirdesign
Dies - Sizzix og Spellbinders
Hjerter - Panduro
Tekststempel - Norsk Stempelblad

Deltar hos:

2 kommentarer:

Guri sa...

Flott dies og eit koselig kort :)

Tindaloo sa...

Rålekkert kort og gode varme farger ♥ Det gjøkuret var så fint! Nok en dies jeg bare må ha ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails