Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 13. mai 2017

Skottlandtur 1 og litt nytt

For 3 år siden fikk jeg penger til en reise på min 50-årsdag. Turen gikk til Edinburgh i Skottland. Nå har tiden kommet til at bildene scrappes i et eget album. Valgte å gå for PL-lommer til dette. Albumet starter med bilder fra vi var klare til å reise fra Lørenskog. Bildene før dette blir i et annet album senere. Jeg har nå kommet godt igang med redigering av bilder, skrevet ut en god del og scrappet noen sider. og her er første side i albumet mitt 😌


Jeg har tatt vare billetter og litt forskjellig fra turen. Noe av dette bruker jeg på sidene og noe blir lagt i en lomme som settes inn i albumet senere. Her har jeg lagt til en lomme på siden.


Måtte kjøpe mere fotopapir og bling i går. Fristelsen ble litt for stor da jeg så at de hadde fått inn en del nytt hos Amneus boghandel. Fotopapir og flagg er kjøpt på Europris.


God helg 😊

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails