Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 28. april 2017

2 konfirmasjonskort

Nå har jeg testet bunaddiesen jeg kjøpte meg og lagd to konfirmasjonskort.
Synes den var kjempefin 😊
 Nå mangler jeg bare en dies til mannsbunad, hihi......



Tar med bilde av innside og bakside bare av det ene kortet da de har samme oppsett.



 Hvit, rød, svart, sølv og lilla kartong/Bazzill
Mønserark - Papirdesign
Doilies
Tekstdies - Papirdesign
Bunaddies - Papirdesign
Tekstsempel - Papirdesign
Halvperler - Papirdesign
Bling - Staz
Perle-bling-blomst (til søljer) - Marianne design
Rammer - Spellbinders
Blonder
Metallblomster

Deltar med disse hos:
Papirdesign - April - Konfirmasjon
Kort o Mania #174 - Konfirmasjon







6 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjempefine kort og flott dies ❤

Guri sa...

Flotte konfirmasjonskort.

Torill sa...

Så stilig!
Likte så godt at du har brukt bunadsdiesen på et kort, og ikke bare bunaden, som så mange gjør! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

Hege sa...

Nydelige bunadskort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Elin sa...

Koselige bunadskort, de gjør seg flott på bordet til konfirmanten :) Takk for at du deler kortene dine med oss hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Lekre bunadskort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails