Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 12. november 2016

Det er din dag i dag og en ny die


Dette kortet lagde jeg for en liten stund siden men har helt glemt å legge det i bloggen min.




 Hvit kartong
Mønsterark - Papermania
Distress ink 
Motiv - Digital Paper Shop
Tekststempel- Papirdesign og  Kort&Godt
Kantdies - 
Spellbinders
Blonde
Blomster og blad
Halvperler - Staz
Metallhjørne - WOC

Deltar hos:
Papirlosjen #11 - bruk metall

 ----------

Kjøpte meg en ny die i går, bare måtte ha den ;)


Jeg har også fått stemplene jeg vart hos Project Life Norge.


God helg :)

1 kommentar:

Frk. Bogstad sa...

Nusselig & søtt kort ♥
Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
DT-Audhild ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails